HAPPY NEW YEAR - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Wielard - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Wielard - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR

Door: Monique en John

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Voor iedereen veel geluk, gezondheid en voorspoed in 2010.

Zie wat bijgevoegde sfeerplaatjes van onze feestdagen.

GeBe (Gemeentelijk energiebedrijf alhier) schrijft een wedstrijd uit voor het uitbundigst versierde huis op het eiland, ook op Saba trouwens. Wij hebben er afgelopen week in een toertje eiland een paar bekeken.
Nou, GeBe is er goed mee zullen we maar zeggen.

Oudjaarsdag eerst oliebollen gehaald bij de Dutch Bakery (lekker hoor) en ’s-avonds naar de Boardwalk in Philipsburg. Daar werd prachtig vuurwerk afgestoken vanaf het water en er stond een leuke band te spelen. Het was beregezellig.

Op 1 januari was op Simpson Bay bij Karakter de traditionele Nieuwjaarsduik.
Bij aankomst kreeg je een Unox muts in je handen gedrukt en na de duik stond de snert klaar en broodjes Unox worst.

• 02 Januari 2010 - 07:55

Suzan Kerst:

Hallo moniek en john,
    jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    En wat een heerlijk leventje hebben jullie daar,het ziet er echt geweldig uit, die heerlijke zon waar je maar niet genoeg van krijgt, fijn hoor!
    En hier ligt vanmorgen opeens weer een heel pak sneeuw wat ons dan toch weer verast!
    Nou de groetjes maar weer en geniet maar lekker van jullie eilandje!
    groetjes ger suzan en lisa!

• 02 Januari 2010 - 10:28

Astrid:

Lieve John en Monique,
    Wensen jullie ook een heel goed en gezond 2010 toe!! We maken er met z'n allen weer wat moois van, he. Wij hebben ook nog even gedacht om mee te doen met de nieuwjaarsduik, maar vonden het toch net wat te ver weg.....
    Wel stoer hoor met die UNOXmutsen!!
    Veel liefs en alle goeds vanuit WinterWonderNederland
    Astrid en Bart

• 02 Januari 2010 - 11:08

Hanneke:

Waar is de foto met bewijslast van het natte, verkleumde nieuwjaarsduik echtpaar? :)
    Nieuwjaarsgroeten vanuit het besneeuwde Oosterhout

xxx
    H&K

• 02 Januari 2010 - 11:10

Cor -adje Oomen:

Hoi Johnny en Moniek. Ook voor jullie de beste wensen voor 2010. Veel voorspoed-geluk en gezondheid. Enne.... ik neem aan dat je van de nieuwjaarsduik een traditie gaat maken dus ook straks als je weer terug bent in dit koude kikkerlandje.

• 02 Januari 2010 - 13:11

Nelleke:

Hey Monique & John en Bowie natuurlijk,

Jullie ook een goed 2010 gewenst! Zo te zien was het weer afzien met die nieuwjaarsduik. Brr...

Groetjes Nelleke.

• 02 Januari 2010 - 13:26

Tarci & Joop:

Appeltje eitje met 27 gr !
    Nee de foto's van Scheveningen maken dan toch meer indruk.

Ook voor jullie beiden een mooi en goed 2010 ! Maak er wat van.

Gr
    Tarci & Joop

• 02 Januari 2010 - 14:49

BUUFKE:

HOIHOI,

DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2010.
    DAT HET EEN PRACHTIG JAAR MAG WORDEN, VOL PLEZIER, GELUK EN GEZONDHEID.

Ik ga nu ff sneeuwballen gooien.
    Mis je het niet een klein beetje?
    hahahahahaha

xx

Ingrid

• 02 Januari 2010 - 19:05

Raymond & Brigitte:

Hoi John en Monique
    Voor jullie ook een heel tof en gezond 2010 gewenst. Lachen dat ze bij jullie ook de 'Unoxduik' hebben. De erwtensoep hoefde zeker maar effe opgewarmd te worden om de juiste temperatuur te bereiken he haha. Hier is vandaag weer een pak sneeuw gevallen. Dus we zijn weer lekker wezen sleetje rijden met de kids!

Groetjes en het gaat jullie goed!!!

Doeiiiiiii

• 05 Januari 2010 - 20:38

Chantal:

Hoi hoi,
    Voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2010!!
    En... het sneeuwt hier nog steeds, de straten blijven wit....Geniet maar lekker van het fantastisch lekker weer daar!!

Groetjes, Rob, Chantal, Michiel, Marieke en Lucas.

• 13 Januari 2010 - 10:37

Louis De Koning:

Volgens mij gaat het bij zo'n Nieuwjaarsduik toch even wat anders dan hier in het koude Nederland.