100 % KANS OP TROPISCHE CYCLOON - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Wielard - WaarBenJij.nu 100 % KANS OP TROPISCHE CYCLOON - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Wielard - WaarBenJij.nu

100 % KANS OP TROPISCHE CYCLOON

Door: John en Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

31 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Op dit moment (hier: 11.00 uur, bij jullie: 17.00 uur) hebben wij een kans van 100%, dat een potentiële storm op de oceaan, uit gaat groeien tot een orkaan!
Dit alles gaat vermoedelijk plaats vinden binnen 24 tot 48 uur.
Hij verplaatst zich west-noordwest, en dat zou betekenen, dat zijn baan, volgens de laatste berekeningen, vlak ten zuiden van Sint Maarten gaat trekken.

Zie voor info:
http://www.stormpulse.com en

Maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte via Twitter (zolang het duurt met de stroomvoorziening...)

• 31 Juli 2011 - 16:36

Fam Van De Pas:

jaja hurricane season is volle gang. Wel vroeg voor al een orkaan, maar ja het weer vanander je toch niet. We zullen het er mee moeten doen. Ik ga zo nog effe een paar kannenn diesel halen voor de generator (en bier)

succes en groeten

• 31 Juli 2011 - 17:14

Judith :

ah ja bier bier bier, lekker belangrijk, zeker als je zwanger bent haha. Ondertussen gaat het hier alleen maar over het tripje naar Anguilla, stel je voor dat august monday in het water valt voor iedereen (behalve...je weet wel wie).Ik zal het wel zien, en jullie kunnen altijd nog naar boven komen wanneer de troom Echt te lang op zich laat wachten!

• 31 Juli 2011 - 17:37

Tarci & Joop:

Bind Bowie vast !
    Sterkte

• 31 Juli 2011 - 18:05

Hanneke En Kees:

Gooi de stoelen in het zwembad! En vergeet geen foto's te maken...filmpje mag ook :)

• 31 Juli 2011 - 18:37

Astrid:

Hay Guys,
    Ik had eea gelezen op jouw Twitter, Mo. Toen was het nog 80%. Nu 100% dus zeker dat ie komt. Laten we hopen dat de schade en ellende beperkt blijft!!
    Ik blijf de berichten volgen hoor!! Sterkte en we spreken elkaar snel weer..
    (Pff, morgen weer werken, na bijna 4 weken vakantie...was heerlijk in Z.O Azie)

• 10 Augustus 2011 - 09:33

Ivette:

He Monique,

ben je mail adres kwijt, dus kan je niet mailen!!
    Hoorde van Marijke dat je langs was geweest op het werk!!
    Dus mail me een keer ,

heel veel groetjes, Ivette