DE VERHUIZING KOMT ERAAN! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Wielard - WaarBenJij.nu DE VERHUIZING KOMT ERAAN! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Wielard - WaarBenJij.nu

DE VERHUIZING KOMT ERAAN!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

16 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk is het bijna zover. John heeft vandaag te horen gekregen dat we volgende week dinsdag worden verhuisd. Afgelopen zondag, toen we op het strand lagen, zagen we “onze boot” met de container voorbijvaren. Toen we thuiskwamen lag hij inderdaad beneden afgemeerd in de haven (zie foto).

Overigens, John is afgelopen zaterdag nog aan het witten geweest in onze toekomstige slaapkamer, geassisteerd door een lieftallige kleine schavuit, en door ontelbaar veel, hele kleine assistenten, afijn kijk zelf maar. Het resultaat was de volgende dag op zijn benen zichtbaar, en het voelde niet fijn: jeukjeukjeuk.

Na wat contact over en weer met de verhuizer, kunnen we morgen de Celica alvast op gaan halen en de rest komt dus dinsdag. Morgen eerst een verzekering gaan regelen voor de auto, dan naar de keuring en vervolgens een kenteken en wegenbelasting. Dat betekent dus dat we weer lekker over twee auto’s kunnen beschikken en hoef ik John niet meer te halen en brengen naar het werk.

Verder spelen we af en toe natuurlijk nog steeds een beetje voor toerist en knippen we wat af. Ik zal er nog wat foto’s bijzetten van ons huis, de containerboot, de verfpret en Sxm “algemeen”.

John en ik vinden het erg leuk om jullie reacties te lezen, dat stimuleert om te blijven schrijven.

Tot de volgende update!

• 17 Juli 2008 - 05:56

Guy:

Ziet er goed uit dat huis! Wel wat klein, wordt eenbeetje behelpen denk ik he ;-)

• 17 Juli 2008 - 07:01

Peter En Syl:

Hé luitjes,

Ziet er GAAF uit! Eindelijk jullie eigen stekkie, lekker hoor.
    Wij zijn inmiddels ook weer terug uit Italië, het was HEERLIJK. We hebben tijdens onze vakantie jullie berichten wel gelezen, maar reageren lukte niet helaas. Zal deze week wel even mailen met wat foto's en volgende week een poging doen om te bellen. Is wel leuk om bij te kletsen.
    Veel succes met de verhuis. Groetjes en tot horens!

Peter en Syl

• 17 Juli 2008 - 07:13

Suzan Kerst:

hoi hoi,
    nou zo te zien gaat het jullie goed daar op st.maarten!
    wat een leuke foto,s weer!
    En wat stralen jullie een rust en tevredenheid uit, ja jullie hebben het naar je zin dat kun je zien!
    En wat een uitzicht als je aan de tafel daar zit, echt geweldig hoor.
    Wij zijn net terug van een weekje turkije, erg warm geweest ook, bijna heel de tijd 40 graden geweest, ik vond het heerlijk want ik hou van zonnen maar lisa vond het te warm, maar die gaat volgend jaar toch niet meer met ons mee zegt ze, dan is ze ook al 18 dus dat is dan ook normaal he!Het regent nu in de theo swartjesstraat dus dat is minder als je die lekkere zon gewend bent.
    Wij gaan nog een weekje lekker rustig aan doen, als het weer is nog af en toe een dagje weg, lisa gaat zo weer twee drukke weken met de zomerspelen beleven waaraan ze voor de tweede keer leiding geeft dat vind ze geweldig! Bij onze buren is weer een meisje geboren ,rinske!
    nou ik zou zeggen weer heel veel lieve groetjes uit dongen een blijf schrijven want wij vinden het echt heel leuk om al die leuke foto,s en verhalen te lezen!
    liefs suzan!

• 17 Juli 2008 - 07:34

Tineke:

jongens wat heerlijk dat jullie auto en spullen er zijn, nu eindelijk verhuizen.
    die bulten is niet zo'n pretje, dat zal wel vreeeeeselijk jeuken, een raad smeer het in met azijn, dat helpt. veel succes met de verhuizing en tot de volgende keer
    groetjes rob, tineke en nicolle

• 17 Juli 2008 - 10:11

Doritha :

Heey hallo Jo en Mo,

Ik hoef eigenlijk niks meer te zeggen want die foto's spreken voor zich. We zien dan een soort Villa Felderhof en met een beetje sauzen en schilderen en poetsen gaat dit helemaal goed komen toch.En dan jullie container die op 13-07 aankomt bijzonder dat je dat ziet. Jullie zijn al best aardig verkleurd van de zon wat we zien op de foto's, nou wij zijn ook bijna klaar voor vertrek naar italie en om ook eens lekker bij te kleuren daar want dat takkeweer hier ben je ook zo zat . Het komt volgens mij niet meer goed hier of natuurlijk als iedereen weer gaat werken. Nou John en Monique GENIET van de verhuizing en schoonmaak dan genieten wij van onze vakntie in Italie .

Veel liefs van ons allemaal en tot bels of mails Erik Doritha Tim en Renate Chiao Chiao
    and heu good bye!!

• 17 Juli 2008 - 16:05

Ivette:

Sje, wat mooi allemaal. Zo te zien stellen jullie het goed daar. Hopelijk zijn de spullen ook allemaaal goed aangekomen. Hier is het allemaal nog hetzelfde, op het werk is druk, de helft is met vakantie, nog 2 weken en dan heb ik eindelijk 3 weekjes vrij.
    Veel groetjes!!!!

Ivette

• 17 Juli 2008 - 17:04

Astrid:

En nu heb ik zin om meteen m'n koffers te pakken en in te checken op Schiphol... Wauw wat een gave foto's. En als ik hier naar buiten kijk wordt ik diep diep droevig. Ja hoor, echt Hollands weer. En daar ben ik zoooooo slecht in. Wat ziet het er toch allemaal geweldig uit he. Ik snap het wel dat jullie zo breeduit lachend op de foto's te zien zijn. Heerlijk hoor!! En dan die kleine Minouch....Ook aan komen lopen zeker?? Tja als ze jullie eenmaal weten te vinden, dan reizen er dus meteen een heleboel andere "belangstellenden"met zo'n katje mee. Maar goed, daar is weer van alles op te vinden, toch. Ik zou graag komen helpen met verhuizen (al is het maar om ook even de sfeer bij jullie te proeven) Maar helaas, wij "moeten" straks zelf ook nog op vakantie. Ja, naar het prachtige Rome en Toscane (ff terug "zieken" hoor) We zullen jullie dan ook een paar mooie plaatjes sturen. Veel succes straks met verhuizen en zoek een mooi plaatsje voor de fotocollage, he. Liefs, Astrid.

• 17 Juli 2008 - 18:09

Hanneke:

Nou, over de regen heb je inmiddels al genoeg kunnen lezen, de kachel brandt en gelukkig is de Saab geen cabrio.. :)
    Het feest was geweldig zaterdag maar dat had ik al verteld, bedankt nog voor die blume en het belletje, heeeel attent :)
    Ook wij tellen af, nog 6 weken en dan op naar Italié, pasta, ijsjes en vooral die zon!
    Gaaf huis zo te zien, schattig pluizebolletje die Minouch en ik ben benieuwd hoe zo'n kentekenplaat staat op de Celica.. is toch eigenlijk meer zoiets als een Saab met een brommerplaatje :)
    Dag SXMmers.. klinkt trouwens meer als iets met rubber en touwen maar ik zeg niks!

XXX
    H&K